خدا همیشه هست . . .
نوشته شده توسط : سوگل

 

شبي خواب ديدم كه با خدا كنار ساحل قدم مي زنم،ردپاي هر دوي ما روي ساحل بود،وقتي برگشتم و به گذشته نگاه كردم،ديدم درموقع سختي ها فقط يك ردپا كنار ساحل است.روبه خدا گله كردم و گفتم: خداي من چرا در سختيها مرا تنها گذاشتي؟ خدا لبخندي زد و گفت: بنده ي من، تو در آن لحظات بر دوش من بودي..

هیچ مانعی در دنیا وجود ندارد. اگر از اعماق قلبمان تصمیم به انجام کاریبگیریم می توانیم آن را انجام دهیم. تنها مانع "ذهن" است. پس ذهنمان راپالایش کنیم. و اگر قـدر ثانیـه‌های بدون بازگشت را می دانستیم و ازقلـه‌های باشکوه موفقیـت چیـزی شنیده بودیم، هیـچ گاه برای در چالـهمانده، چـاه را توصیـف نمی کردیم





:: برچسب‌ها: همیشه با خدا ,
:: بازدید از این مطلب : 918
|
امتیاز مطلب : 310
|
تعداد امتیازدهندگان : 81
|
مجموع امتیاز : 81
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ماندانا در تاریخ : 1389/12/2/1 - - گفته است :
سلام سوگل جون.خوبي؟وب خوشگلي داري.خوشحال ميشم بهم سربزنيپاسخ: گلی سلام نمیدو.نم چرا امروز وبلاگها برام باز نمیشه

/weblog/file/img/m.jpg
ماندانا در تاریخ : 1389/12/2/1 - - گفته است :
سلام سوگل جون.خوبي؟وب خوشگلي داري.خوشحال ميشم بهم سربزني

/weblog/file/img/m.jpg
امین در تاریخ : 1389/11/18/1 - - گفته است :
مبارک باشه نانی،چه خوشکلههههه.مثل خودت میمونه
موفق باشی.بهم سربزن
بببببللللللدددددم.
بروحالشاببر

/weblog/file/img/m.jpg
دخترشب در تاریخ : 1389/11/18/1 - - گفته است :
آجییییییییییی ارباب رجوع ها اومدن من برم پاسخ: سلام به نفس خودم خوبی ابجی.امروز سرم شلوغه.تونستم زود میام سراغت

/weblog/file/img/m.jpg
دخترشب در تاریخ : 1389/11/18/1 - - گفته است :
آجییییییییییییییییییی بووووووووووووووووووووووووسسسسس محکمممممممممممممممممم بخللللللل
ایجا هوا بهاریه آجی ... اونجا چی؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
دخترشب در تاریخ : 1389/11/18/1 - - گفته است :
سلامممممممممممممممممممم آجیییییییییییییییییییییییییییی ییییی صبحت بخیرررررررررررررررررر

/weblog/file/img/m.jpg
ariya در تاریخ : 1389/11/17/0 - - گفته است :


/weblog/file/img/m.jpg
دخترشب در تاریخ : 1389/11/17/0 - - گفته است :
آجی من دیگه برم ... دوست دارم .. مراقب خودت باش .. شبت قشنگ عسیسمپاسخ: شب تو هم بخیر انشالله امشب خواب هفت پادشاه رو ببینی

/weblog/file/img/m.jpg
دخترشب در تاریخ : 1389/11/17/0 - - گفته است :












/weblog/file/img/m.jpg
دخترشب در تاریخ : 1389/11/17/0 - - گفته است :
اووووو پس کی میای تایید کنی آجییی ... من طاقت ندارمممم .... دلم واست یه ریزه شده ... بهترینی بهترین من
خیلی دوست دارماااااااااااااا


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: